Login Form
Aktuality
2021-06-17 Shromáždění SVJ č. 14
Zápis ze schůze shromáždění se sídlem: Miroslava Hajna 740/2, 199 00 Praha 9- Letňany vložka 133 96, IČ: 24223654 konané dne 17.6.2021 od 19:00hodin na adrese Miroslava Hajna 740, Praha 9- Letňany Po prezenci a spočítání podílů přítomných zahájil v 19:05 hodin pan Jiří Jirák (předseda SVJ) schůzi s konstatováním, že dle prezenční listiny je přítomno či zastoupeno na základě plné moci celkem 63,2% (50212/79401) spoluvlastnického podílu, tudíž shromáždění vlastníků je usnášeníschopné. 1. Schválení programu schůze Předsedající přečetla program schůze a nechala hlasovat a jeho schválení: Výsledek hlasování: Potřebné kvorum: >50% přítomných Pro: 100% přítomných Proti: 0% Zdrželo se: 0% Program shromáždění byl jednohlasně schválen Poznámka zapisovatele: Po tomto hlasování se dostavil ještě vlastník jednotky č. 39 a hlasovací kvorum se zvedlo na 64,1%. 2. Schválení orgánu shromáždění Předsedající navrhl, že řízením shromáždění SVJ pověří svoji osobu pana Jiřího Jiráka „dále jen předsedající" a zapisovatelem a skrutátorem byl předsedajícím navržen pan Lukáš Roubíček ze společnosti BestoCZ s.r.o. Poté nechala předsedající o jednotlivých návrzích hlasovat: 2.1. Schválení přesedajícího pan Jiří Jirák Výsledek hlasování: Potřebné kvorum:>50% přítomných Pro: 100% přítomných Proti: 0% Zdrželo se: 0% Návrh byl jednohlasně schválen |
2.2. Schválení zapisovatele a skrutátora pana Lukáše Roubíčka Výsledek hlasování: Potřebné kvorum: >50% přítomných Pro: 100% přítomných Proti: 0% Zdrželo se: 0% Návrh byl jednohlasně schválen |
Zde předsedající seznámil shromáždění s nutností výměny vodoměrů na teplou a studenou vodu z důvodu procházejícího cejchu pro metrologické ověření, která činí 5let. Jako nejvýhodnější variantu pro společenství vybral ze dvou nabídek pana JINDRÁKA a společnosti RONICA variantu suchoběžných repasovaných vodoměrů od společnosti RONICA s.r.o v celkové částce 102 114,00 Kč bez DPH a nechal o dané nabídce hlasovat. Potřebné kvorum: >50%přítomných Pro:98,8% přítomných Proti: 0,0% Návrh na výměnu vodoměru společností RONICA byl schválen V tomto bodě již probíhaly jednotlivé diskuze k jednotlivým podnětům vlastníků a ve 20:15 hodin bylo shromáždění ukončeno. |
V Praze dne 20.6.2021
2023-11-09 Shromáždění SVJ č. 16
Zápis ze schůze shromáždění
Společenství vlastníků Miroslava Hajna 740
se sídlem: Miroslava Hajna 740/2, 199 00 Praha 9 – Letňany
zapsáno v obchodním rejstříku společenství vlastníku jednotek u městského soudu v Praze, oddíl S, vložka 133 96, IČ: 24223654
konané dne 9.11.2023 od 19:00 hodin na adrese Miroslava Hajna 740, Praha 9 – Letňany
Po prezenci a spočítání podílů přítomných zahájil v 19:05 hodin pan Jiří Jirák (předseda SVJ) schůzi s konstatováním, že dle prezenční listiny je přítomno či zastoupeno na základě plné moci celkem 60,3% spoluvlastnického podílu, tudíž shromáždění vlastníků je usnášeníschopné.
1.SCHVÁLENÍ PROGRAMU SCHŮZE - ÚVOD
Pan Jirák přivítal přítomné a přečetl přítomným vlastníkům program shromáždění a následně o schválení programu nechal hlasovat:
Usnesení č. 1 – program shromáždění
Potřebné kvorum: >50% přítomných
Pro: 100% přítomných
Proti: 0%
Zdrželo se: 0%
Návrh byl jednohlasně schválen
Po odsouhlasení programu shromáždění přistoupil pan Jirák k volbě předsedajícího a do této funkce se také navrhl. Následně o svém zvolení hlasovat:
Usnesení č. 2 - schválení přesedajícího pan Jiří Jirák
Výsledek hlasování:
Potřebné kvorum: >50% přítomných
Pro: 100% přítomných
Proti: 0%
Zdrželo se: 0%
Návrh byl jednohlasně schválen
3.VOLBA ČLENŮ VÝBORU
V tomto bodu předsedající seznámil přítomné členy s tím, že paní Monice Svatkové končí funkční 5leté období ve výboru společenství. Pan Jirák konstatoval, že paní Svatková je připravena svoje členství ve výboru vykonávat i pro další funkční období a nechal o znovuzvolení paní Svatkové hlasovat.
Dále po tomto hlasování pan Jirák seznámil vlastníky s tím, že je potřeba ještě dovolit pátého člena výboru společenství a vyzval přítomné k podání svých nominací. U členství ve výboru projevila zájem přítomná paní Pavla Novotná. Pan Jirák ji požádal o krátké představené své osoby a vzhledem k tomu, že již nebylo dalších nominací, nechal o zvolení nového člena výboru paní Novotné hlasovat.
Usnesení č. 3 – volba člena výboru paní Monika Svatková
Potřebné kvorum: >50% přítomných
Pro: 100% přítomných
Proti: 0 % přítomných
Zdrželo se: 0 %
Návrh byl jednohlasně schválen
Usnesení č. 4 – volba člena výboru paní Pavla Novotná
Potřebné kvorum: >50% přítomných
Pro: 100% přítomných
Proti: 0 % přítomných
Zdrželo se: 0 %
Návrh byl jednohlasně schválen
4. SCHVÁLENÍ ÚČETNÍ ZÁVĚRKY ZA ROK 2022 (HOSPODAŘENÍ)
V tomto bodu předal předsedající slovo panu Ing. Daňhelkovi (zástupce správní společnosti BESTO CZ s.r.o.), aby seznámil shromáždění se stavem hospodaření za rok 2022 a to konkrétně se stavem příspěvku na správu domu a pozemku tzv. fond oprav, který činil ke dni 1.1.2022 částku 2 896 673,69 Kč. V průběhu roku bylo odčerpáno celkem 1 172 764,27 Kč. Tvorba fondu oprav činila za kalendářní rok 930 744,92 Kč a konečný stav fondu oprav je ke dni 31.12.2022 v částce 3 041 256,25Kč. Dále pan Ing. Daňhelka seznámil shromáždění se stavem běžného účtu UniCredit Bank, který činil ke konci roku částku 2 273 881,26 Kč a výše spořícího účtu vedený u UniCredit Bank činí ke dni 31.12.2022 částku 343 398,86Kč. Stav pokladny k 31.12.2022 činí 52 858,00Kč. Zálohy na služby v porovnání předpisů vůči nákladům jsou vyrovnané. Předsedající vyzval členy shromáždění, zdali má někdo ze členů před hlasováním k hospodaření za rok 2022 otázek. Z řád vlastníků padl dotaz k inventarizaci jednotlivých účtů. Pan Ing. Daňhelka dotazujícímu odpověděl, že inventarizaci jednotlivých účtu nyní na shromáždění nemá k dispozici, ale pokud o něj vlastník zažádá, rád mu dokumenty zašle. Další z dotazů vlastníka směřoval na rozesílání pozvánek. Pan Jirák konstatoval, že pozvánky jsou rozesílané dle znění platných stanov a případnou změnu lze provést jedině změnou stanov. Tento bod bude zařazen do programu příštího shromáždění. Dále nikdo z řad přítomných neměl otázek, a tak předsedající přistoupil k hlasování.
Usnesení č. 5 – schválení účetní závěrky za rok 2022
Potřebné kvorum: >50% přítomných
Pro: 92,2 % přítomných
Proti: 7,8 %
Zdrželo se: 0 %
Návrh byl schválen
5.NAVÝŠENÍ LIMITU PRO ZADÁVÁNÍ ZAKÁZEK VÝBOREM
V tomto bodu pan Jirák seznámil přítomné s tím, že dle platných stanov má výbor mandát uzavírat plnění do výše 50 000Kč bez DPH, což v současné době stoupajících cen je pro výbor společenství velmi malá částka a navrhl společenství navýšení této částky na 75 000Kč bez DPH. Vzhledem k tomu, že nebylo z řad přítomných dalších dotazů, nechal o daném usnesení hlasovat.
Usnesení č. 6 – schválení navýšení limitu pro zadávání zakázek na 75 000,- Kč bez DPH
Potřebné kvorum: >50% přítomných
Pro: 100 % přítomných
Proti: 0,0%
Zdrželo se: 0,0 %
Návrh byl jednohlasně schválen
6.NAVÝŠENÍ ODMĚN VÝBORU A HODINOVÉ MZDY PRO PRACOVNÍKA NA DOHODU
Pan Jirák v tomto bodu konstatoval, že vzhledem k vysoké inflaci by bylo vhodné upravit jak odměny výboru společenství, tak hodinovou sazbu pracovníků, kteří pro společenství pracují na dohodu. Jako optimální zvýšení navrhl zvýšení odměny výboru a cen za hodinovou sazbu o 50% ze současné částky. Někteří z řad přítomných vlastníků se domnívají, že současné odměny jsou adekvátní a vyzvali členy výboru, aby shromáždění sdělili svoji pracovní náplň a vysvětlili pracovní vytížení jednotlivých pracovníků pracujících pro společenství na dohodu. Pan Jirák uvedl, že každý z členů výboru má svojí funkci a v neposlední řadě zmínil, že samotná působnost ve výboru sebou přináší nemalou odpovědnost, která by již sama o sobě měla být doceněna. Po vášnivé diskuzi mezi vlastníky nechal pan Jirák o navýšení odměn hlasovat:
Usnesení č. 7 – schválení navýšení odměn výboru a hodinové mzdy pracovníků na DPP o 50%
Potřebné kvorum: >50% přítomných
Pro: 93,4 % přítomných
Proti: 6,6%
Zdrželo se: 0,0 %
Návrh byl schválen
7.SCHVÁLENÍ OPRAVY TERASY DLE PŘÍLOHY 2a, 2b
V tomto bodu předal pan Jirák slovo členu výboru panu Furthnerovi, aby seznámil přítomné s nabídkami na opravu balkónu u bytové jednotky č. 103, kde došlo u objektové dilatace k poruchám ve skladbě dlažby a následnému odseparování dlažby od podkladu. Z důvodu závady byl poškozen i podhled pod danou terasou. Pan Furthner seznámil přítomné s nabídkou od společnosti ProIzol, která je podle jeho uvážení zpracována nejpřehledněji a doporučil členům společenství o ni hlasovat. Z řad přítomných konkrétně paní Tomanové byl podán dotaz na délku záruční doby, která z nabídky není zřejmá. Následně se výbor zavázal zjistit délku záruční doby před objednáním plnění. Výborem bylo konstatováno, že minimální záruka bude dle zákona 24 měsíců, což se přítomné paní Tomanové zdálo málo. Následně přikročil pan Furthner k hlasování o opravě terasy u bytu č. 103 v celkové částce 96 636,80Kč včetně DPH a následně k hlasování o opravě poškozeného podhledu v celkové částce 49 201,60Kč včetně DPH, vše od společnosti ProIzol s.r.o.
Usnesení č. 8 – schválení nabídky na opravu terasy a podhledu jednotky č.103 společností ProIzol
Potřebné kvorum: >50% přítomných
Pro: 98,8 % přítomných
Proti: 1,2%
Zdrželo se: 0,0 %
Návrh byl schválen
8.DOPLNĚNÍ KAMER DO PROSTORU GARÁŽÍ
U tohoto bodu pan Jirák společně s dalším členem výboru panem Švejzarem představili přítomným nabídku společnosti Patronsystems s.r.o. na doplnění čtyř kusů kamer do prostoru garáží a to vždy do konce chodeb, aby byl prostor garáží dokonale pokryt a případný vandal lehce identifikován. Z řad vlastníků byl položen dotaz na umístění kamer v kabině výtahů. Na tento dotaz reagoval pan Jirák, že montáž kamer do kabin výtahu nebyla z důvodu vysoké pořizovací částky cca 250 000,- minulým shromážděním schválena, vzhledem k vyšší pořizovací ceně. Po diskuzi mezi vlastníky bylo dohodnuto, že nabídka na umístění kamer do kabin se aktualizuje a předloží se na budoucím shromáždění vlastníků. Po výše uvedeném nechal o záměru doplnění kamer dle předložené nabídky od společnosti Patronsstems s.r.o. v celkové ceně 70 360,00 Kč hlasovat.
Usnesení č. 9 – schválení nabídky doplnění kamerového systému dle nabídky Patronsystems s.r.o.
Potřebné kvorum: >50% přítomných
Pro: 100 % přítomných
Proti: 0,0%
Zdrželo se: 0,0 %
Návrh byl schválen
9.SCHVÁLENÍ NABÍDKY NA OPRAVU FASÁDY
Zde pan Furthner seznámil přítomné s nabídkou společnosti TRANGO na opravu fasády. Oprava fasády uvažuje o stejném technologickém postupu jako první oprava fasády. Oprava fasády se realizuje z důvodu postupného se objevování prasklin v zateplovacím systému. Oprava tedy spočívá v aplikaci vtlačení perlinky do lepidla a následná aplikace finální vrstvy omítkoviny. Práce budou probíhat z lešení. Po zodpovězení dotazů nechal pan Furthner o nabídce v celkové výši 493 798,89Kč včetně DPH.
Usnesení č. 10 – schválení nabídky na opravu fasády společností TRANGO s.r.o.
Potřebné kvorum: >50% přítomných
Pro: 100 % přítomných
Proti: 0,0%
Zdrželo se: 0,0 %
Návrh byl schválen
10.SCHVÁLENÍ NABÍDKY NA OPRAVU (INJEKTÁŽ) PRASKLIN V GARÁŽÍCH
V tomto bodu pan Jirák informoval přítomné, že i přes provedenou opravu prasklin ve formě aplikace stěrky přes praskliny nalézající se v železobetonové konstrukci podlah, dochází při větším množství navezeného sněhu k opětovnému zatékání přes praskliny, i když provedená stěrka nevykazuje žádnou deformaci či závadu. V současné době se jeví jako nejlepší oprava použití tlakovové injektáže prasklin ze spodních pater. Následně pan Furthner poznamenal, že vozidla do garáže mají vjíždět očištěna od sněhu, aby navezené vody bylo v garážích bylo co nejméně. Následně požádal všechny přítomné vlastníky uzavřených stání, aby si překontrolovali stav svého stropu a případně závadu nahlásili výboru SVJ. Následně si vzal slovo pan Jirák a nechal o nabídce společnosti RekoInjekt v celkové částce 169 685,00 Kč bez DPH hlasovat.
Usnesení č. 11 – schválení nabídky doplnění kamerového systému dle nabídky Patronsystems s.r.o.
Potřebné kvorum: >50% přítomných
Pro: 100 % přítomných
Proti: 0,0%
Zdrželo se: 0,0 %
Návrh byl schválen
11.SCHVÁLENÍ ZÁMĚRU REALIZACE CHODNÍČKU PŘED VCHODEM Č. 740/2
V tomto bodu předal pan Jirák slovo panu Švejzarovi, aby seznámil přítomné se záměrem realizace chodníčku před vchodem 740/2. Pan Švejzar přítomným sdělil, že tento bod není zamýšlen jako souhlas s realizací chodníku, ale jde o zjištění zájmu s realizací a dále se věnovat a sehnat aktuální nabídky na jeho výstavbu. Následné nabídky budou odsouhlaseny dalším shromáždění. Pan Švejzar seznámil shromáždění s cenovým rozsahem realizace, které je odhadováno v rozmezí od 150 000Kč do 450 000Kč dle došlých nabídek. Dle popisu by měl chodníček měřit cca 18bm a měl by se nacházet v místech dříve vyšlapané cestičky. Realizace chodníku se navrhuje realizovat z důvodu obavy plánované autobusové zastávky v blízkosti objektu. Po výše uvedeném nechal pan Jirák hlasovat o záměru zřízení chodníku.
Usnesení č. 12 – schválení záměru realizace chodníku před vchodem č.740/2
Potřebné kvorum: >50% přítomných
Pro: 98,1 % přítomných
Proti: 1,1,0%
Zdrželo se: 0,8 %
Záměr byl schválen
12.INFORMACE K MOŽNÉMU ČIŠTĚNÍ VPUSTÍ TERAS
V tomto bodu pan Jirák seznámil členy společenství s možností využít čištění vpustí na terasách přes správní společnost BestoCZ spol. s.r.o., která vyčištění provede v rámci svého ceníků. Vzhledem k tomu, že se jedná o prostory s výhradním užíváním a je povinností daného vlastníka tyto prostory udržovat, hradí údržbu vlastníci ve své režii. Dále připomněl, že pozice jednotlivých vpustí a jejich umístění předával developer při předání bytu. Vzhledem k tomu, že v tomto bodu nebylo o čem hlasovat, přistoupil pan Jirák k dalšímu bodu programu.
13.INFORMACE KE ZŘÍZENÍ MODRÝCH ZÓN PRO PARKOVÁNÍ
Zde si vzal slovo Furthner a informoval přítomné členy o záměru MČ zřídit v lokalitě modré zóny. Následně všem vysvětlil jejich možnosti jakožto ne / bydlících uživatelů nebo možnosti získání oprávnění pro fyzické a právnické osoby včetně cen. Tento bod byl informativního charakteru a tak pan Jirák přistoupil k dalšímu bodu programu.
14.INFORMACE VÝBORU A ZODPOVĚZENÍ DOTAZŮ
V tomto bodu, který již směřoval ke konci shromáždění, bylo dále diskutováno o zasklení lodžií. Jeden z vlastníků si bohužel instaloval bezrámové provedení zasklení, které nebylo společenstvím v minulosti odsouhlaseno. Vlastník byl panem Jirákem upozorněn, že se nejedná a schválenou verzi zasklenění a jsou dvě možnosti řešení a to zasklení odpovídajícím typem nebo demontáž stávajícího systému a uvedení do předchozího stavu. Vlastník vědom si následně své chyby nabízí společenství v případě ponechání bezrámového typu, jednorázový vklad do fondu oprav ve výši 10 000Kč. K instalaci bezrámového se přidal další z vlastníků, který by jej rád provedl. Následně se strhla diskuze o výhodách a nevýhodách daného typu. V neoficiálním hlasování vlastníků nebyla kompenzace vlastnice přijata. Následně ve 20:54 hodin bylo shromáždění ukončeno.
Přílohy:
1) Protokol o hlasování
2) Pozvánka
V Praze dne: 13.11.2023
…………………………………. …………….………………………
předsedající zapisovatel
Jiří Jirák Roubíček Lukáš
2014-6-10 Schůze výboru č. 25
Zápis zasedání výboru
Společenství Miroslava Hajna 740, Praha 9, se sídlem v Praze
konaného dne 10.6. 2014 ve 20.00 hodin
v Miroslava Hajna 740/2, Praha 9
Přítomni: Monika Svatková (předsedkyně, MS)
Zdeněk Kučera (člen, ZK)
Jirka Jirák (člen, JJ)
Martin Švejzar (člen, MŠ)
Nepřítomni/omluveni: ---
Nepřítomni/neomluveni: ---
Předsedkyně výboru MS řádně svolala zasedání výboru, aby spolu s členy výboru projednala následující body:
1) Zahájení
2) Odpověď na zamítnutou reklamaci
3) Revize hromosvodu
4) T – systém
5) Akustika
6) Zaslání pozvánek
7) Nákup vytrhávače plevele
8) Kontrola garáží
Bod 1. Zahájení
Ve 20.00 hodin MS zahájila schůzi a konstatovala, že výbor je v počtu čtyř přítomných členů usnášení schopný. Poté navrhla, aby zápis ze schůze pořídila IR. Proti návrhu nebyly vzneseny námitky, a proto dala MS o tomto hlasovat.
Hlasy pro: MS, IR, JJ, ZK
Hlasy proti: nikdo
Zdržel se hlasování: nikdo
Výsledek hlasování: schváleno 100% přítomných hlasů
Bod 2. Odpověď na zamítnutou reklamaci
Byla podána Central Groupu( dále jen CG ) reklamace týkající se ucpávek v instalačních šachtách. Tato reklamace byla CG zamítnuta. Proto výbor nechal vypracovat znalecký posudek na jehož základě zaslal CG odpověď se závěry tohoto posudku a nesouhlasem se zamítnutím reklamace. Dále výbor požaduje proplacení za zpracování znaleckého posudku.
Bod 3. Revize hromosvodu
Na základě výsledku auditu byla objednána revize hromosvodů.
Bod 4. T – systém
T-systém nám proplatí spotřebu energie za výtahové hlášky.
Bod 5. Akustika
Z důvodu přenosu hlučnosti z chodeb do bytů bude objednáno měření „ Kročejový hluk pronikající do bytů z domovní chodby „ u 4 bytů. Závěry tohoto měření budou zveřejněny.
Bod 6. Zaslání pozvánek
Přestože jsou zveřejněny pozvánky na shromáždění po domě, budou ještě poslány elektronickou poštou všem vlastníkům bytových jednotek.
Bod 7. Nákup vytrhávače plevele
Protože jsou záhony velmi zaplevelené, bude zakoupen vytrhávač plevele zn. Fiskars v hodnotě cca 1 000,- Kč aby došlo k odplevelení všech záhonů.
Bod 8. Kontrola garáží
Výborem byla provedena kontrola garážových prostor po jejich umytí. Po shlédnutí bylo konstatováno, že mytí bylo provedeno špatně a proto bude podána reklamace zástupci Sluenu p. Bartovskému. Zajistí IR.
Bod 9. Závěr
MS konstatovala, že tímto byly projednány všechny body schůze kvůli kterým byla svolána a ve 22:30 hodin schůzi ukončila.